ชื่อโครงการวิจัย/ชื่อเรื่อง INNOVATION MODEL OF DESTINATION BRANDING ON ECO-TOURISM ATTRACTION IN MARINE NATIONAL PARK AREA OF KRABI PROVINCE
ชื่อนักวิจัย/ชื่อผู้แต่ง ธนะวิทย์ เพียรดี
คำสำคัญ INNOVATION MODEL;DESTINATION BRANDING;ECO-TOURISM ATTRACTION;MARINE NATIONAL PARK AREA;KRABI PROVINCE
หน่วยงาน มหาวิทยาลัยขอนแก่น
ปีที่เผยแพร่ 2563
คำอธิบาย The researcher has the intention and consideration of the importance of creating a brand of tourist attractions in Krabi province to be internationally recognized. Focusing on marine tourism, which is under the supervision of the National Park Office, can raise the level of ecotourism attraction on branding destination in the three marine national parks of Krabi province. With the reputation of three marine national parks, it can lead to branding destination by applying creativity and tourism innovation to be ecotourism branding destination to provide value and experience to tourists.
ข้อมูลเพิ่มเติม https://incbaa.kku.ac.th/img/files/articles/05de5-16.b1.pdf
สาขาการวิจัย
  • สังคมศาสตร์
Creative Commons License


INNOVATION MODEL OF DESTINATION BRANDING ON ECO-TOURISM ATTRACTION IN MARINE NATIONAL PARK AREA OF KRABI PROVINCE is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Thailand License.


ภาพที่เกี่ยวข้อง

เรื่องที่เกี่ยวข้อง