ชื่อโครงการวิจัย/ชื่อเรื่อง Tourism Factors Influence the Loyalty of Gay Tourists Visiting Thailand
ชื่อนักวิจัย/ชื่อผู้แต่ง Tantikon Kotchare
เจ้าของผลงานร่วม JinnapasPathumporn, RaneeEsichaikul
คำสำคัญ Structural Model, Gay Tourism, Motivation, Destination Image, Destination Choice, Satisfaction, Loyalty
หน่วยงาน คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี มหาวิทยาลัยขอนแก่น
ปีที่เผยแพร่ 2563
คำอธิบาย In the study of factors affecting loyalty foreign gay tourists visiting Thailand, the researchers collected quantitative and qualitative data from in-depth interviews and presented the findings. The objective of this research is to study tourism motivation and destination images that affect loyalty through satisfaction (mediator).
ข้อมูลเพิ่มเติม http://palarch.nl/index.php/jae/article/view/2132?fbclid=IwAR1Z02sVsKnZQvJHhQJM-WWeIOhMd_6jIGy1Q-05B2qR7_5TO-sq8a85OWo
สาขาการวิจัย
  • สังคมศาสตร์
Creative Commons License


Tourism Factors Influence the Loyalty of Gay Tourists Visiting Thailand is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Thailand License.


ภาพที่เกี่ยวข้อง

เรื่องที่เกี่ยวข้อง